Oki

Bea om Hos pappsen:
Sålänge som där inte lägs in många akut får alla med denna operation ett eget rum. Så om du ej får ett behöver andra det mer än du! Besökstiderna är samma vilken ålder du än har och vilket rummet får(enkelt/dubbelt) Din familj får komma hur tidigt de vill, besökstider gäller släkt och vänner. Så snälla innan du beklagar, läs på lite mer !!

SVAR
Informationen i inlägget jag skrev är baserade på de papper jag fått samt information från andra människor som har opererats på sahlgrenska. Jag ber om ursäkt om något av det inte stämmer. Dock undrar jag hur det kommer sig att du verkar veta allt i detalj? (obs, inget illa menat bara nyfiken) Har du kanske själv opererats där eller jobbar du på avdelning 16? Skulle gärna vilja veta!
Men som sagt, detta är bara vad jag hört från många andra och mer exakt information lär jag få den 27! Det enda jag är riktigt besviken på är att jag får sova ensam! *Citerar från foldern*" Föräldrar till minderåriga barn brukar kunna dela rum mer barnet (extrasäng inne på rummet). I övriga fall är sjukhusets resurser små vad gäller övernattningsmöjligheter."

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

haha jodu jag fick också en liknande kommentar en gång, av någon anledning så tror folk att de vet mer och vet hur det känns. Ärligt talat tror jag bara att det är en såndär bitterfitta som har kommenterat

2012-03-18 22:29:10
URL: http://sandramusic.blogg.se/
♫♪ Sandra T

men tänk att det bara är EN negativ kommentar utav de alla du får, är det någon som inte gillar det man skriver om så betyder det bara att du står upp för det du gör och att folk faktiskt får en känsla av det du skrivit. Om det inte vore för denna blogg så skulle många inte haft det stöd de har, och om någon säger något bittert är de fan trångsynta!

2012-03-18 22:46:41
URL: http://sandramusic.blogg.se/
♫♪ Sandra T

så lite så kära du! <3

2012-03-18 22:51:06
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Bea

Har opererats tre gånger för min skolios på sahlgrenska, varar två gånger var jag över 18. Men visst jag är en bitterfitta som tror jag vet mer än jag gör !? Anlednigen till att jag blir sur är för att det blir fel information till alla som ska opereras, många blir nog oroliga och uppstressade över felagtig info

2012-03-18 23:23:21
♫♪ Sandra T

men då behöver du väl inte bli sur på julia, hur ska hon kunna veta när den info hon fått står i papprerna? jag tycker vi skiter i dethär nu, det blir som det blir på julias operation eller hur? och det kan varken du eller jag styra

2012-03-19 08:05:52
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Bea: Jag tar till mig det du skriver och ursäktar om jag skrivit fel information här på bloggen. När jag själv pratat med sjukhuset ska jag skriva ut all information jag fått där ifrån och då hoppas jag att det inte blir några missförstånd. Tack för din kommentar och du ska veta att inget från min sida var av elakhet!

Kram

2012-03-19 08:56:23
URL: http://julhaz.blogg.se/
Josefina

Fin blogg gå gärna in på min också!

2012-03-20 08:28:49
URL: http://houseoffina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback