Oj vad läskigt!

         Camilla  om Föräldrar med på sjukhuset?:
Hej!

Förstår absolut att du vill ha din mamma med dig på din operationsdag, det är inte alls mesigt och vet precis hur det känns då jag själv också är opererad för skolios. Opererades år 2003 och är idag 26 år.
Pga av ett misstag från min ortopedkirurg ska jag opereras igen. Kirurgen har skruvat in två av skruvarna för långt, så en av dom har gått igenom min ryggkota och därmed så har skruvspetsen gått in i min aorta (stora kroppspulsådern). Skruvspetsen har blivit inkapslad på nåt vis så att den sitter där typ som en propp. Så läkarna är väldigt rädda att när dom sen ska skruva ut skruven så kan det hända att den där vävnaden följer med och det blir då ett hål i ådern som antagligen kommer att börja blöda rätt så kraftigt. Men det vet ingen än hur det kommer att gå.
Skulle faktiskt ha blivit opererad idag, men pga av läkare som gjort bort sig så blev det inställt och jag väntar nu på ett nytt datum. Troligen tidigast i mitten på januari, då ska dom plocka ut båda stagen och skruvarna. Det blir då min andra ryggoperation i mitt liv.

Så det jag ville säga är att du är absolut inte för gammal för att du vill ha din mamma med dig!
Det kommer nämligen jag också vilja! Man känner sig verkligen som ett barn på nytt när man ska opereras.
Det är verkligen inte roligt att ligga där på uppvaket med massa okända ansikten, man vill ju ha någon där som man känner när man ligger där och känner sig så liten och hjälplös..

Lycka till med din framtida operation! Kan bara säga att jag vet hur det känns.



Läs hennes blogg här-> http://trettiogradersned.blogg.se/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gud vad läskigt det låter att dom råkade skruva in den för långt:(


KOMMENTARER

Kommentarer
Jouline♡

Tack så mycket :) jag är jätte nöjd med juldesignen



Det var lite läskigt att dom råkade skruva in den för långt på henne, hoppas att dom verkligen rättar till det ordentligt nästa gång och att hon får någon kompensation eller nått för detta kram

2011-12-09 23:21:32
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Camilla

Sv: Ja verkligen inte roligt. Det jag blir mest frustrerad över är att dom som sagt inte sett detta på 8 år!

Vi har funderat på att stämma dom för att få nån upprättelse i det hela. Det är helt sjukt att det har blivit såhär.



Ja, prata med din mamma och berätta för henne hur du känner. Jag har väldigt svårt att förstå hur din mamma tänker om jag ska vara ärlig.

Kram!

2011-12-10 16:01:55
URL: http://trettiogradersned.blogg.se/
ellen

usch :/

2011-12-10 21:48:33
URL: http://duumbass.blogg.se/
Alexandra Kjellman

Usch så hemskt! :/

2011-12-12 06:53:58
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback