Haha varför blev alla så arga plötsligt?

Lisa om Svar på fråga från orolig läsare:
orka att ni inte accepterade min kommentar, den va ju inte elak/nedvärderande på ngt sätt, ni sjönk rätt mycket i mina ögon nu kan jag säga.
Brukade va in här och kolla flera ggr dagen, men nu vette fan eftersom ni iaf inte bryr er om andra läsares kommentarer, med andra ord andras åsikter.
SVAR
Vet inte vilken kommentar du menar men vi accepterar alla våra kommentarer som vi får oavsett vad det står. Dock kan det dröja ett tag tills vi accepterar dom om vi inte har tillgång till dator eller liknande (eller om vi vill svara på dessa kommentarer så accepterar vi dom inte förns vi gjort det. På så sätt håller vi koll på vilka kommentarer vi ska svara på eller inte). Vi bryr oss i högsta grad om vad våra läsare har att säga så kom inte och säg annat! Du får gärna tala om vilken kommentar du menar:)

KOMMENTARER

Kommentarer
ellen

men gud, du/ni har ju inte ens vart elaka ._. eller jag ser ju inte va ni skriver till andra, bara här, men här finns inget elakt så långt ögat räcker

2012-03-19 17:38:48
URL: http://duumbass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback