BÄSTA JULIA & HAZAL

HEJ!
Nu när jag ändå håller på med designen här, så gör jag ett litet fint inlägg. Hoppas det är okej..

Måste bara berömma och säga hur BRA dessa två tjejer är som har gjort denna blogg. När jag blev med plastplåga (korsett) fanns det inte alls många sidor om skolios. Så att dom gör det här och delar med sig, svarar på frågor och ger lite hopp till så många undrande töser är hur gr8 som helst. Så Julia och Hazal, you rock gurlz!

Hoppas nu att alla ställer frågor ni klurar på, inte klurar på eller bara tar åt er!
PEACE, ha en bra sommar! /anna

(och ni alla korsettjejer nu i sommar. det gör inget om man pausar ett par timmar för att bada, jag lovar!) ♥


KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback