Olika sätt att ha kläderna på

Julia:
Det finns två olika sätt att ha sina kläder på ( tex byxor/tights) Antingen kan man ha dom utanpå eller innanför. Jag brukar ha innanför eftersom det funkar bäst för mig



På det här sättet så sitter kläderna fast under korsetten så om man behöver gå på toa eller något liknande måste man alltså ta av sig korsetten först. (irriterande kan jag lova) Det är också jobbigt att man får skav under av tex resårkanten i tights (jeanstights) eller av jeans.



På det här sättet så sitter allt ovanför och det är fritt fram att gå på toa/byta om osv. Det dåliga med det här är att oftast så glider kläderna av för mig när jag tex böjer mig framåt, och om jag skulle vilja ha jeans så skulle jag behöva ha en större storlek i midjan.

Hazal:


Jag föredrar att ha leggins/byxor över korsetten, mycket skönare! Förut i början hade jag alltid innanför, kunde varken böja mig , gå på toan eller kissa. Det blev dessutom väldigt mycket skav.. Men nu är det skit skönt, kan böja mig, gå på toan hur många gånger jag vill, och sitta hur jag vill ( typ). Sen brukar jag ha min svarta kjol, så att leggisen inte ska åka ner 989783 gånger. Bra tips till alla korsettjejer där ute!

Hahaha. Vet ni vad jag hatar? När jag drar på mig mina byxor snabbt, för att jag har bråttom och sen så blir det såhär.





KOMMENTARER

Kommentarer
janna (;

men erkänn, fett jobbigt om det typ glider när man böjer sig fram :o

2011-02-01 19:35:55
URL: http://unpredictablethings.devote.se
Nelly.

Wtf? Varför använda sånna där? :s

2011-02-12 17:20:58
URL: http://nellyfransson.blogg.se/
Jossan

Sitter den hårt? Gör den ont?

2011-02-19 17:21:48
URL: http://jossanforever.blogg.se/
linda

jag hade min över korsetten och det hände att tightsen liksom gled ner haha ;) Åh vilka minnen det ger att läsa :D

2013-08-02 17:05:15
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback