Läkarbesöket hos korsettgubben- Mats

Tjena bloggen. Hoppas att allt är bra med er, tänkte ta och berätta om besöket hos korsettgubben Mats. I somras hade jag problem med korsetten, problemet var att det gjorde så jäkla ont på högra sidan av revbenet. Kan inte beskriva hur ont det gjorde alltså, hemskt! :/  Så jag ringde till Mats och berättade hur det låg till. Eftersom att jag inte kan sova med korsetten så sa han när man inte har korsetten under natten så går ryggen "tillbaka" och när man har korsetten på försöker den ju hålla ryggen rak och förhindrar kröken från att bli öka. Så han sa att jag skulle vänta ett par veckor och om det inte blev bättre, så skulle jag ringa tillbaka. Vilket jag gjorde. Så en tid fick jag för ett par veckor sedan. Så han slipade ner på själva kudden som låg vid högra sidan av revbenet. Nu känns det mycket skönare, och jag har på mig korsetten utan att det skaver som fan. Nu är det inga problem med Armon min ;)

glömde ta bild innan jag gick till Mats, men såhär såg det ut när jag kom hem. Han slipade som sagt ner kudden,så nu är det mycket bekvämare. ;)









KOMMENTARER

Kommentarer
JosefinEmilie

Intressant blogg! jag fortsätter att följa er, jag lovar..:)

Kram!

2010-09-16 19:09:58
URL: http://regnblomma.blogg.se/
lena

usch vad jobbigt, skönt att det löste sig för dig.

2010-09-17 11:36:21
nathalie

jag har oxå ont av den där jvla kudden.. måste nog åka o fixa det... :)

2010-09-22 18:51:57
mickan

Är det Mats Hoffsten du går hos?

Isf, kolla i receptionen på väggen så ser du olika diplom.. men där finns också en tavla med en text på.. den har min Elise gjort till honom =)

2010-10-13 22:37:20
URL: http://elisekampmotskolios.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback