ETT MIRAKEL SKEDDE INATT!!!!!

Nämen tjenaaaaaaaaaaaa bloggen. Är hemma från klassresan, skit skönt. Borta bra, men hemma är bäst! Hur mår ni? Är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå trött och hungrig. Aja, är så seg orkar inte skriva men tänkte bara berätta om ett mirakel som skedde inatt!!!!!!

JAG, ALLTSÅ JAG, JAAAAAAAAAAG HAZAL JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SOV MED ARMON PÅ UNDER NATTEN FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV, SEN JAG FICK DEN FÖR ETT ÅR SEN. KAN INTE FÖRKLARA MIN LYCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ÄR SÅ GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!
SKA GÅ OCH FESTA NU ;)





KOMMENTARER

Kommentarer
Ingrid

härligt att vara så glad :)



kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-09-04 23:18:11
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback