korsetten som förstör mina tröjor :/

Till skillnad från Julias bostonkorsett så gör min korsett hål i kläderna, lämnar vitt färg efter sig och gör som ett avtryck på mina tröjor. Från början var det jättejobbigt, jag märke ingenting och hade köpt nya tunna tröjor. Korsetten verkligen förstörde tröjorna. Mina kompisar la märke till det, först visste jag inte vad de snackade om förens jag själv kollade i spegeln. Helt sjuk alltså. Så jag började ha på mig ett linne under tröjan så att korsetten inte skulle förstöra tröjan ännu mer. Det blev bätte faktiskt, men man kan fortfarande se ett avtryck. Så nu förtiden kör jag på 2 linnen så att mina tröjor inte ska gå sönder eller få som vitt färg på sig. Alltså jag har linne under korsetten, korsett, 2 linnen och en tröja, ni förstår inte hur varm jag blir!!! Det räcker med korsetten som gör  kroppstemperaturen till 100 grader. Men när man tvättar tröjorna/linnena så går själva avtrycken och färgen bort, som tur är :D Såhär ser mina tröjor och linnen ut just nu :/








Snart kommer ett inlägg om hur vi tar på oss korsetten, håll utkik! :)


KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ Sandra T

ni är också grymma!

2010-10-02 12:10:25
URL: http://sandramusic.blogg.se/
viviana

Vill du bli dagens blogg?

Anmäl dig.

Utser en vinnare ikväll (;

2010-10-02 13:16:47
URL: http://dezis.blogg.se/
Vendela

Precis samma problem!

Vi har försökt att vi ska få ersättning genom försäkringsbolaget,men icke!

Jättetråkigt att man bara behöver använda kläderna en gång så är dom mer eller mindre förstörda!Tyvärr så svettas jag så lätt,så att använda ännu fler linnen känns otänkbart!Och man vill ju ändå känna sig fin...

2010-10-11 14:13:04
URL: http://cherryize.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback