en kommentar från en rädd läsare<3

Anonym om Stockholm 2010-10-22!:
Hej hörru!
Jag har också fått skolios nu. Jag är så rädd. Några tips för att minska räddslan?
kram

Svar: Hej på dig! Vi förstår att allt kan kännas läskigt och skrämmande såhär i början. Men du behöver absolut inte vara rädd! vi vet inte om du har en korsett eller vad om du precis fått reda på det här, men tänk på att skolios är inget farligt! vi vet att det är jobbigt i början men man vänjer sig!:) Ett tips är att prata med andra som har skolios och höra lite hur de har det. Då får man snabbt en bild av hur det är! själv pratade jag (julia) men väldigt många tjejer innan jag fick min korsett och de var verkligen ett stort stöd för mig! så mitt tips är att prata med andra!:)

Lycka till!<3

Som vi har sagt innan så är det bara att adda vår msn eller mejla oss om ni vill prata!

[email protected] och [email protected] 




KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback