Hur det var att testa Julias korsett- Berit

Ett bortglömt inlägg men här kommer den iallafall :D

Jag har ju som sagt träffat Julia här i Stockholm, så när vi träffades testade vi varandras korsetter. Julias korsett, Berit var sjukt obekväm, inte så konstigt eftersom att det är efter henens mått och figur som den är gjord. Armon är mycket bekävmare och sitter perfekt på mig. Berit var obekväm speciellt vid magen, det tryckte ihjäl min mage. Inte undra på att Julia hade svårt att äta mycket mat från början, så hon fick släppa på banden lite. Men det var iallafall roligt att testa hennes korsett. Kan även tillägga att den knappt vägde något, min är tyngre hahaha ;). Man kunde stoppa in fingrarna i de där två hålen vid magen.


Där jag har markerat var där Berit tryckte som mest, det var även där man kunde stoppa in fingrarna och känna på sin mage.


KOMMENTARER

Kommentarer
Linda

Sv: Ja, hon har också korsett och den är röd!:).

Vi kanske ska döpa hennes korsett också:).



2010-11-06 22:59:44
URL: http://nakit.webblogg.se/
din älskling

hahah va bra haz tjockis älskar dig hahha gissa vem jag är

2010-11-12 19:45:13
Anonym

älskar din blogg hazal

2010-11-13 15:06:31
Anonym

mohahahahah

2010-11-13 15:06:45
Anonym

två söta tjejer

2010-11-13 15:07:09
Anonym

kan ni inte göra en frågestund

2010-11-13 15:07:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback