operationstid bokad!

Nu har jag äntligen löst det hela och bokat en tid för operation. Jag har ju eventuellt omtenta den 12 april och därefter är nästa tenta den 28 april så jag ringde till operationskoordinatorn idag och bad om en tid V16 och då bokade hon in mig den 16 april direkt, supersmidigt! Jag opereras på en onsdag precis som sist så jag kommer fördmodligen att få komma hem på fredagen eller lördagen (Sist kom jag hem på lördagen). Lördag är ju påskafton så antagligen får jag fira påsk på Sahlgrenska i år (Precis som jag gjorde vid min första operation för snart två år sedan). 
 
Jag känner mig väldigt lättad över att operationen är bokad nu och att jag kommer att ha tid att plugga på tentan. Det enda som är tråkigt är att min närmsta vän som lovat att vara med mig under operationen kommer att vara bortrest den veckan då det är påsk. Däremot har hon lovat att vara med mig när jag kommit hem från sjukhuset, så söt som erbjuder sig att bo hemma hos mig och ta hand om mig <3 Tror det ska gå bra ändå men känns skönt att ha henne vid min sida. Dessutom har mina fina arbetskamrater erbjudit sig att vara med mig och stötta mig även på sjukhuset. 
 
Nu känns livet bra!
 
 
42 dagar kvar av lidande! Skönt. 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Så glad för din skull att det är löst med ett datum måste kännas så bra, att ha en dag att räkna ner till!! hoppas verkligen att det blir bättre efter operationen! styrkekramar <3

Svar: Tack <3
Skoliosbloggen

2014-03-05 22:37:25
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Ellen

Åh, vill också komma o hälsa på! Har tänkt på det dom andra gångerna du har opererats också !

Svar: Åh ja det hade ju vart superkul <3
Skoliosbloggen

2014-03-09 20:15:06
URL: http://duumbass.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback