"En smidig ung tjej som du!"

Idag när jag skulle åka till jobbet och gick till tåget går man över en slags inglasad gångbro över vägen för att komma över till tåget. När jag kom över till mitten och skulle gå igenom ett par dörrar så var det ett par byggubbar där som hade ställt upp en stor ställning och jag insåg ganska snabbt att deras ställning gick mitt framför dörren ungefär i midjehöjd på mig. Jag skulle alltså antingen klättra under den eller försöka komma över på ett smidigt sätt samtidigt som gubbarna stannade upp och kollade på mig. Den ena skulle skämta till det och sa, äsch det är bara att gå under den, en smidig ung tjej som du det är inga problem! När jag sedan hur osmidigt som helst skulle försöka ta mig under den här stången skrattade han åt mig och jag tänkte bara att gubbe du ska bara veta hur ung och osmidig jag är ;) 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback