Man slutar aldrig att förvånas

Ännu en gång har hon gjort det. Mamma. Jag slutar nog aldrig att förvånad över hennes ointresse för mig. Var förbi henne en sväng förut efter skolan då min nya mobil kommit dit (Glömt ändra adressen på 3 visst haha). Jag pratade om skolan och att jag hade tenta i april osv och sa att jag hade svårt att förstå hur jag skulle knö in operationen då. 
- Vilken operation? Ska du opereras? Sa mamma precis som att det var något väldigt nytt. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Min mamma vet inte ens om att jag ska operera ryggen för tredje gången. Hon minns inte ens att jag redan gjort en sådan operation förra året.Tack för den. Tack för visat intresse. 

KOMMENTARER

Kommentarer
Ellen

Tycker fortfarande så himla synd om dej att hon inte bryr sej. Blir så arg >.< hur kan man INTE bry sej om sin egna dotter, speciellt när hon ska göra en stor operation. Jag tror inte hon hade velat vara ensam om det va hon. Åh.
Du är stark Julia! :love:

Svar: Tack gulle-ellinor <3 Kraaam
Skoliosbloggen

2014-02-12 00:17:00
URL: http://duumbass.blogg.se/
linda

Usch vad ledsen jag blir Julia att läsa det här!! Lider med dig ska du veta! :( Men det är din mamma som förlorar på det för du är bäst! Och jag finns alltid här om vill prata! kramar <3

Svar: Tack fina <3 Kram
Skoliosbloggen

2014-02-12 20:30:00
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Anna

Tänk jag som mamma till en son som är 13 år och precis blivit satt i operationskö gör verkligen allt för att det ska bli så bra som möjligt för han. Man blir verkligen ledsen när man läser att hon inte bryr sej mer.

Vet inte om du kommer ihåg mej, men jag mailade till dej för säkert drygt ett år sen när jag precis hade fått reda på att min son fått skolios. Då hade han 25 grader i bröstryggen och 39 grader i länden och ville inte ha korsett. Nu har han ca 50 grader i både bröstryggen och länden och står i operationskö på MAS. Jag fick ett så oerhört uppmuntrande mail ifrån dej och har följt din blogg ett tag.

Svar: Hej Anna!Vad roligt att höra från dig, visst minns jag dig! Vad tråkigt att höra att det förvärrats så för din son. Han är en riktig kämpe och jag hoppas att operationen kommer att gå bra! Du är en toppenbra mamma som stöttar honom, du gör allt rätt! Kram på er
Skoliosbloggen

2014-02-14 21:20:31
Lisa

Jag känner mig lite i det du skriver, jag hade ca 30 örininflammationer fram tills jag va 7 år och fick då transplantera en ny trumhinna. Så pratade jag men pappa för ett par dagar sen, han ca att jag bara hade haft ett par stycken och inte haft några bestående men efter det. Är näst intill döv på det örat nu och har dock allt dokumenterat i min sk. sjukhusbok och en mamma som stått vid min sida genom alla år

Svar: Ja det är inte kul! Skönt att du haft din mamma iallafall, kram <3
Skoliosbloggen

2014-02-15 05:22:56
Susanna

Får en känsla av att din mamma är narcissist :(
Har själv en förälder som är det.

Svar: Hm, ja det kan hon ju ha något litet inslag av faktiskt! Jag är inte så insatt i det, men min mammas problem är att hon aldrig kommer ihåg saker jag berättar och har ingen koll på något. Så irriterande!
Skoliosbloggen

2014-02-18 13:31:22
URL: http://winsehr.tumblr.com/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback