Jobbigt

Idag har varit en fortsatt jobbig dag då jag haft svårt att kissa. Magen ska vi inte tala om heller för den står helt stilla och ingenting har jag fått från sjukhuset för den trots stora mängder morfin preparat som förstoppar magen. Är besviken på allt. Kan varken kissa eller sköta magen och inte heller äta men ändå skickas jag hem fortare än kvickt att klara mig själv. Hade velat ha råd och tips på hur jag ska fixa det här men ingenting. 

Har gråtit en del i ren panik idag då jag inte kunnat kissa. Det är en hemsk känsla att vara kissnödig men det kommer inte en droppe. Svårt att slappna av och tänka på annat då. 

Imorgon ska jag hem till min lägenhet och stå på egna ben. Har blivit väl omhändertagen här hos pappa och imorse fick jag hjälp att komma ur sängen och så på morgonen då jag hade så ont efter natten och efter lunch fick jag hjälp att tvätta håret. Så skönt! 

Imorgon bär det dock hem för då ska jag äntligen få träffa Carin igen. Hon har varit bortrest hela veckan så nu är hon hemma och kan pyssla om mig.  

 Har en känsla av att jag tappar vikt trots att all mat samlas inom mig... 


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

usch jag tycker att det är bedrövligt att dom kan skicka hem dig utan att få någon hjälp/råd. Det är helt sjukt! :o Hoppas verkligen att det löser sig annars får du kontakta sjukhuset! kramar <3

2014-04-21 08:51:06
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback