En vecka

Nu är det bara en vecka kvar till operationen och det börjar märkas! Det är mycket att tänka på och mycket jag gör tänker jag är "sista gången innan operationen". Idag solade jag sista gången innan operationen, på lördag träffar jag kompisar sista gången innan operationen, på söndag jobbar jag sista gången innan operationen och på måndag går jag i skolan sista gången innan operationen (eftersom jag inte gärna går till skolan efter jag börjat med descutantvättarna. Svamparna ligger redo i min byrålåda och det känns overkligt att dom ska riva och skrubba min hud redan på måndag. 

Har även sagt till mitt ena jobb (på sjukhuset) att jag inte kommer att kunna jobba de närmsta veckorna då de annars ringer och smsar varje dag. Slipper gärna att bli jagad under de två första veckorna då jag ändå inte kan jobba. 

En vecka kommer gå fort. Jag är väldigt förväntansfull men inte det minsta nervös. Det enda som gör mig lite nervös är katetern (som vanligt). 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Håller tummarna för dig bästa du! Hoppas så att resultatet blir bra!! <3 kramar!

2014-04-10 06:52:36
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback