Det går bra nu!

Idag har varit mycket bättre än igår. Vaknade kl 4 inatt av att jag hade vänt mig på mage i sömnen och hade där med så ont så att jag knappt kunde komma åt att ringa på klockan. När dom fick upp mig på sängkanten hade jag så ont att jag inte kunde gå så de körde mig på en toastol till toaletten så att jag kunde kissa och jag satt och skakade som om jag frös ihjäl men egentligen var det bara för att jag hade så ont. 

Sedan gick förmiddagen bättre och Camilla som letat efter sushi i halva Göteborg kom förbi med några bitar vid 12-tiden. Vid 2 kom Emma och hälsade på mig och vid 3 kom saga så det var besökare på löpande band. Så himla kul att träffa saga men jag var så hög på morfin så jag vet inte hur rolig jag var på en skala. Höll på att somna ifrån henne tillslut så trött jag blev. Dumma medicin! 

När hon gått försökte de få i mig mat men jag vart så trött så de fick bädda ner mig så jag fick sova en stund innan jag kunde äta resten av sushin Camilla hade med sig. 

Under ronden sa läkaren att jah kunde stanna tills imorgon om jag inte ville åka hem idag, vilket han säkert tyckte egentligen men så blev det. Jag har haft lite svårt att kissa idag med men inte på samma nivå, mer att jag haft ca 100 ml kvar i blåsan när jag har kissat. 

Under kvällen kom Therese och hennes kompis så jag slängde mig i duschen och har fått en nu fläta av Linnea. Imorgon kommer jag att få åka hem och det känns faktiskt helt okej nu när jag känner att jag klarar mig ganska bra. Nu kan jag komma i och ur sängen själv och vända mig lite, lite hjälp behöver jag dock fortfarande på natten. 

Nu kan jag inte skriva mer för mina ögon stänger sig hela tiden så trött jag är. Skriver mer imorgon. 





KOMMENTARER

Kommentarer
spetsflickan

Jobbigt att läsa att du har så ont. :( Hoppas du mår bättre snart!

2014-04-19 13:04:23
URL: http://spetsflickans.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback