Vårdcentralen

Igår var jag på vårdcentralen för att kolla upp mina klimakteriebesvär (Jag skämtar inte jag dör av värmevallningar och jag är 19 år, normalt I know). Iallafall ska inte prata om det, men det jag skulle komma till var att min kära läkare som jag nämnt här tidigare i bloggen som den man som tyckte min skoliosoperation var det häftigaste ever och som alltid drog upp tröjan och ville kolla på mitt ärr, kom in genom dörren efter ett års uppehåll. Direkt när han steg in sa han, nämen heeej Julia vi har ju träffats förut. Det är du som har gjort en skoliosoperation va? Jajamensan, du har så rätt så!
 
Självklart ville han kolla på ärret, fråga om min rygg och smärtor, samt kika på ärret han efterlämnade då han tog bort mitt födelsemärke på ryggen. Han sa att ärret inte alls brukar bli så stort som mitt hade blivit, men när han sedan kikade på skoliosärret, sa han att även det var lite utdraget så att jag tydligen inte hade något bra läkekött. Jaja ingen fara för mig! 
 
Tycker det är så himla roligt att han kommer ihåg mig efter ett år bara på grund av en ryggoperation ;) Han är så himla intresserad och fascinerad av detta, kanske borde han ändra inriktning på sitt yrke och arbeta med operationer ;) 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh så roligt att han kmr ihåg dig :D <3 Men det låter inge roligt med värmevallningar! :(

kram på dig! <3

Svar: Hihi ja! <3
Skoliosbloggen

2013-09-19 20:56:41
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback