Träning!

Nu ni, nu har jag gett mig tusan på att bli av med värken i ryggen! Har köpt gymkort på Friskis & Svettis och var där för första gången idag och tränade lite rygg och bål. Det brände som tusan vid min skruv men det är som det är och nu ska jag köra stenhårt på det här! Inget kan stoppa mig nu, inte ens den jäkla skruven. Ingen ska säga att jag inte har försökt . 

Vill dessutom träna bort min fettvalk som jag har på min höger sida pga att ryggen gör att midjan och revbenen fortfarande är lite sneda, slappnar jag av och sjunker bakåt så får jag en fettvalk på den sidan som jag INTE gillar. Andra sidan har jag inte detta så nu ska jag försöka träna bort lite av fettet hehe. 

Återkommer mer om hur det går med träningen av ryggen! Jag tänkte köra en del övningar som jag gjorde hos min sjukgymnast, det kan ju aldrig skada! 
Här är en bild på min otroligt snygga fettvalk, tråkigt nog lyckades jag ute riktigt fånga hur hemskt det ser ut här på bilden. 


KOMMENTARER

Kommentarer
Ellen

Jag har oxå en sån otroligt snygg fettvalk, haha uuuh..:(

Du är grym tjejen! :love:

Svar: Haha visst är det snyggt ;)
Skoliosbloggen

2013-09-29 22:21:52
URL: http://duumbass.blogg.se/
linda

Åh heja dig!! Du är så duktig! Håller tummarna för dig nu att det ska ge resultat med smärtan! :D <3

kram! <3

Svar: Tack fina du <3
Skoliosbloggen

2013-09-30 08:09:31
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Lexie

:) u go girl! tror även att din skuldra som du nämnde ngn dag sedan kanske kan bli lite bättre med lite träning ;)
kram

Svar: Ja skuldran har jag haft problem med länge men den smärtan som är värst just nu är skruven som skaver :) Får hoppas att skuldran blir bättre precis som du säger den med :D Kram
Skoliosbloggen

Sanna

hej Julia! Använder du straighten up posture? I så fall, kan du skriva hur den funkar och så?

Svar: Hej!
Jag har beställt en men inte fått hem den än! Ska absolut skriva mer om den när den kommit :)
Skoliosbloggen

2013-10-01 15:34:26
lexie

hej igen! Màndag kl 8 pà morgonen gàller det! :D har fàtt veta att jag bara ska opereras ner till L2 (kanske L3) istàllet fòr L4 :) e jàtteglad hehe!
Ligger pà sjukhuset sen igàr fòr att fà medicin via venkateter som ska òka antalet av mina blodplàttar dà jag àven har trombocytopeni :p

làngtar tills allt e òver! Men e ju liiite skraj oxà :p har ingen aning om vad d e fòr kànsla som vàntar mig.
Hare gòtt!
Kram

Fredrik Duwell

Ta det lugnt, kör inte på för hårt i början eftersom skador kan förekomma. Jag älskar din motivation, however, och hoppas verkligen att du fortsätter. Ni båda är starka! Keep fighting!

2013-10-11 02:05:51
URL: http://www.fredrikduwell.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback