Min swedish posture!

Som jag nämnde igår fick jag min swedish posture på posten igen eftersom jag fick skicka tillbaka den andra då den var för liten! Nu tog jag storlek S-M och den hör kan man alltså ställa in efter sin storlek, den andra var fast i ett läge! 

Enligt dess beskrivning ska man ha den lösare än man tror i början för att undvika träningsvärk, därför har jag ställt in min ganska löst nu såhär under första dagen. Jag tänkte att jag kan använda den en stund idag när jag ändå  är hemma och är ledig. Jag har egentligen lite svårt för när kläder och liknande sitter tight i armhålan men man kanske vänjer sig? Jag rekommenderar iallafall att man har en tröja under och tex inte bara ett linne eller bh. Sömmarna från tröjan jag har på mig idag gör att det skaver lite men det är inte så farligt. 

Direkt när jag tog på mig den kände jag hur det drog i vänstra axeln som inte är van att ligga i rätt läge, och höger axel som vanligtvis hänger framför den andra drogs tillbaka, ska bli intressant att se vad jag kan få ut av det här! Jag kommer hålla er uppdaterade om hur det går så ofta jag hinner och kan! :) 

Ursäkta min svarta tröja, hoppas ni det hur den ser ut ändå :) 





KOMMENTARER

Kommentarer
Lexie

Vilken bra pryl:P ska nog köpa en sådan :) Vilken är det du köpt? posture classic eller posture flexi? eller en annan kanske? :P

Svar: Ja den verkar väldigt bra! Den jag har köpt är Classic, vet egentligen inte vad det är för skillnad på dom :D
Skoliosbloggen

linda

Åh är lite sugen på att beställa en till mig också :D Eftersom min ena axel är så jobbig och hänger. Men absolut mindre en innan op men fortfarande störande :( Tycker du att jag ska avvakta med att beställa en först och så hur slutresultatet blir efter läkningsperioden? Eller tycker du att jag kan beställa en nu :)

kramar <3

Svar: Hm jag vet inte, du kanske kan vänta någon månad till så att det hinner läka lite mer men sen kan det nog inte skada :) <3
Skoliosbloggen

2013-10-18 12:29:04
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Fredrik

Hej igen Julia!
Jag har kommenterat din blogg tidigare, och jag finner dig väldigt inspirerande. Jag läser till USK, 1½ år kvar.

Jag kan inte berätta med ord hur bra du är, hur stark du är, & dessutom hur jävla bra du ser ut! Så himla vacker! :blush:

2013-12-20 03:30:30
URL: http://www.fredrikduwell.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback