Vem som bloggar

Julia:

kan ni börja skriva i slutet av inläggen med era namn typ som //Hazal eller //Julia för jag fattar inte vem som skriver vad :P

 

Svar:


Hej Julia!

Vi har fått denna frågan tidigare men jag väljer att svara i ett inlägg igen så att alla kan se :) Eftersom Hazal ytterst sällan bloggar skriver hon namn på sina inlägg och jag (Julia) skriver inte namn efter eftersom det nästan bara är mina inlägg! Om vi skriver något tillsammans lägger vi också ut båda namnen :) 
Hoppas ni inte blir allt för förvirrade!

Kram

 


KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback