Korsettbärare sökes!

Jag heter Jenny Andersson och går tredje året på samhällsvetenskapsprogrammet
på Mikael Elias Gymnasium i Sollentuna.
Jag håller på att skriva ett gymnasiearbete, där min frågeställning är
Passar individer med skolios in i samhället?
Jag har både behandlats med korsett (4,5 år) och den 17 april 2012 stelopererades min rygg 

Till mitt arbete behöver jag några som skulle vilja intervjuas till min undersökning
som kommer att ingå i arbetet. 
Frågorna kommer röra hur man uppfattade stödet som var från sjukvård, vänner, familj 
Eller hur man själv såg på sin skolios

Mitt enda krav är att man minskt ska ha haft korsett (helst bostonkorsett)
Man kan både vara under behandling eller ha avslutats den 
Intervjuerna kommer ske personligen med förutsättningen att du kan ta dig till Stockholm 
Annars kommer intervjun ske på telefon
Om du har några speciella önskemål till exempel om du vill vara anonym är det möjligt 

Är du intresserad av att intervjuas eller om har du några frågor så mejla mig på
[email protected]


Mvh Jenny Andersson


KOMMENTARER

Kommentarer
Elin Engvall

Hej :)
Jag hörde att du också har korsett?
Själv har jag de :):love:;-)

2015-02-21 09:44:43
URL: http://eleyys.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback