En tid för återbesök!

Nu har min efterlängtade kallelse trillat ner i brevlådan! 19 december 10:30 ska jag vara där för sista gången och träffa Rune! Lite blandade känslor må jag säga. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ta upp min skavande skruv eller inte. Vill inte leva såhär men vill inte heller göra något åt det, det skulle inte passa in i mitt liv just nu, hur konstigt det än låter. Jag har fullt upp med plugg, jobb och ett försök till fritid. Det skulle förstöra allt. 

Får se hur jag gör men hur som haver ska det bli kul att få träffa Rune och diskutera lite. Någon mer som ska dit den dagen? Lyckas ju alltid få syn på minst en som jag känner igen de gångerna jag vart där ;) 



KOMMENTARER

Kommentarer
Anonym

Fyllt i alla uppgifter ovan?

2013-11-29 21:22:14
URL: http://flugornasherreuf.blogg.se
Emmie

Fyllt i alla uppgifter ovan?

2013-11-29 21:22:30
URL: http://flugornasherreuf.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback