Packar och fixar

Det har varit en stressig vecka kan man lugnt säga! Just nu håller jag på och packar min väska samt väljer ut bilder att ha med tills skoliosnätverksträffen på fredag. Svårt att bestämma vilka bilder man vill ha med och inte! 
Har idag paniksolat såhär sista lediga stunden innan balen, kan inte fatta att det är bal när jag kommer hem på fredag, och än mindre kan jag fatta att det bara är en dag tills jag får träffa min favorit, samt två dagar tills vi ska försöka fylla ut 50 minuter med prat om vår skolios! Gaaalet!
 
Var lite rädd att jag skulle bränna mitt ärr förut, råkade sola lite längre än vanligt och dessutom utan tejp men det är nog ingen fara! Har ju bestämt mig för att sola bort min tejpbränna innan studenten, men nu får jag tejpbränna över tatueringen istället i och med att jag inte får sola den än! Jobbigt läge haha. 

KOMMENTARER

Kommentarer
aileen

Imorgon på Sofias Änglar skulle en person med bl.a skolios tas upp! Vet inte alls mycket om det då jag bara såg en glimt av reklamen imorse. Kan va kul att se anyway! Kl 20.00 :)

Svar: Åh tack för tipset :D Ska kika på playen i helgen när jag har tid :D
Skoliosbloggen

2013-05-08 23:38:07
Kaffehörnan

Godmorgon ha en skön helg

2013-05-09 07:43:46
URL: http://www.kaffehornan.se
joanna-livet med Asperger symdrom

Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dag:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/05/veckans-blogg.html
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar dag:)
kram

2013-05-09 15:21:52
URL: http://domkallarmighannes.com
Sandra

Lycka till:love:

2013-05-10 11:03:10
URL: http://www.sandramusic.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback