Min känsel börjar komma tillbaka

Under de senaste veckorna har jag känt att min känsel på vänster sida börjat leta sig tillbaka så smått. Vissa punkter är fortfarande borta men nu kan jag känna i stort sett hela min vänstra sida. Dock har det blivit en slags överkänslig känsel istället men det går åt rätt håll! Det har gått lite över 5 månader nu sedan andra op så det är på tiden.  Känseln på höger sida sedan första operationen är dock fortfarande borta. Får se om jag någonsin återfår den :) 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh så glad jag blir för din skull :D Håller tummarna för att det blir mer känsel även på andra sidan! :D <3

Är det vanligt att man tappar känseln i ryggen och så efter op? :(

Styrkekramar <3

Svar: Åh tack :D <3
Skoliosbloggen

2013-05-16 19:33:59
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback