Vi försöker igen

Eftersom mitt andra inlägg inte publicerades så testar vi igen.

Igår torsdag ringde jag till skoliosmottagningen och fick prata med Johanna. Undrade när jag skulle bli kallad till återbesök i och med att jag röntgades för över två veckor sedan nu. Jag ska tydligen bli kallad i juni och då även göra en vanlig röntgen, en så kallad skoliosröntgen. Synd i och med att jag trodde att sista var gjord och där med beställde hem alla mina röntgenbilder, men äsch jag kan säkert få en kopia av Rune! :)

Blev så förvirrad i och med att dom först sa att jag skulle bli kallad i mars, sedan maj och nu juni, men antar att det hade blivit för nära inpå min andra operation om jag skrevs ut nu :) bad även om att få träffa sjukgymnasten Karin när jag ska dit nästa gång i och med att jag har väldigt ont i mitt skulderblad (som jag tjatat om så länge den här bloggen funnits till). Jag önskade även att bli kallad innan den 10 juni då jag börjar jobba på sjukhuset, då jag inte känner för att eventuellt behöva ta ledigt redan under den första veckan hehe.

Nu får jag alltså fortsätta med min träning och hoppas att jag kan få någon slags hjälp när jag träffar sjukgymnast eller läkare. Under de tre månader som återstår tills juni ska jag också kolla upp om det går att besöka ev en naprapat eller liknande som kan hjälpa mig med ryggen. Jag har ju inga op smärtor kvar utan samma smärta som jag haft sedan länge innan op ut mot mitt högra skulderblad.


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

usch tycker så synd om dig med skulderbladet! :( Hoppas verkligen att sjukgymnastik eller så kan göra så att smärtan lindras! <3

Glad Påsk på dig Julia! <3

styrkekramar <3

Svar: <3
Skoliosbloggen

2013-03-29 21:36:19
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback