Hej på er!

Gårdagen var hyffsad. Hade väldigt ont i ryggen mot slutet utav dagen, men det berodde på att jag hade använt min högerarm en del när jag målade påskteckningar med barnen. Hatar att det alltid blir så, mitt hatade skulderblad! 
 
Vågade mig på en tröja med djup rygg också för den delen, ett steg i rätt riktning. Ärret kom på tals ett par gånger, men främst mitt ärr från mitt födelsemärke som jag tog bort. Ska under sommaren beställa tid för en ärrkorrigering av det ärret eftersom det är lika stort som en enkrona och att jag inte vill ha det där. Min mammas kille sa, varför korrigerar du inte ditt andra ärr också? Men det skulle jag aldrig göra eftersom jag inte tycker att det är fult eller missprydande. Jag är stolt över mitt ärr även om det är svårt att alltid vara det just nu. 
 
Hoppas ni hade en fin påskafton igår med massvis av god mat osv :) 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh tycker så synd om dig vännen!! <3 Och strunta i vad din mammas pojkvän säger! :o <3 Jag tycker att du är så stark!! du klarar det här!! <3 själv blir det bara sämre och sämre! :(

styrkekramar <3

2013-03-31 17:30:34
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Sara

Sv: Jaa det skulle vara väldigt roligt! :D

Svar: Ja men verkligen :D Alltid kul med lite besök när man inte är sin egna hemstad med sina nära och kära som kan komma! :)
Skoliosbloggen

2013-03-31 20:25:51
URL: http://atthaskolios.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback