Glad påsk!

Förra året på denna dag- påskafton låg jag på sjukhuset 4 dagar efter min operation och hade den värsta dagen i mitt liv. Det var den dagen de drog min kateter och jag hade sånna problem att kissa hela dagen.

Jag fick besök av min kompis som fyllde år, men jag bara grät och ville vara ifred. De tappade mig 2-3 gånger under den dagen och det var hemskt. Jag fick också besök av fina Julia och hennes mamma som kom med ett fint påskägg och stöttade mig när jag hade det jobbigt. Trots allt kunde jag inte vara glad, för jag mådde så himla dåligt av hela situationen. Det var verkligen en av de värsta dagarna i mitt liv, ännu värre än dagen jag opererades.

Jag fick ett fint påskägg från Sahlgrenska, alla barn fick visst det. Jag var en 18 år och en vecka men barn fick jag vara ändå, skönt!

Denna påsken ska jag ta igen det jag missade förra året! Glad påsk på er alla! Här får ni en ledsen tjej från påsk förra året haha!


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Du är så stark! <3 Vad mysigt med att man fick påskägg ;) <3

Njut av att påsken i år vännen!! det förtjänar du! <3

massor med styrkekramar <3

Svar: Tack fina, detsamma <3
Skoliosbloggen

2013-03-30 15:13:36
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
♫♪ sandra

glad påsk på dig <3

Svar: <3
Skoliosbloggen

2013-03-30 15:22:00
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Tove

Fyllt i alla uppgifter ovan?

2013-03-30 20:18:01
Nadja

Glad påsk ^^.

Förresten på din tröja står det en text på finska, kan du det? (alltså kan du tala finska, eller förstår du kanske lite?)

Svar: Haha kul att du la märke till det! Jag måste dessvärre medge att jag inte kan någon finska även om jag försökt lära mig ;) Jag fick tröjan av min kompis som är halvfinsk :)
Skoliosbloggen

2013-03-31 20:13:36
URL: http://www.thebaseballs.blogg.se
Italygirl

Hej Julia!
Jag brukar skriva till dig när jag undrar något som jag inte helt får svar på genom att googla osv.. du verkar endå ha rätt så bra kontakt med andra personer som stelopererat sin skolios..

Jag är en person som älskar att träna, tränar en hel del olika grejer faktiskt och håller mig inte bara till en viss "sport".
Det hela började med att jag skulle hålla ryggen stark men sen blev det helt enkelt ett sorts intresse :P
Iaf så som du kanske minns så ska jag snart opereras ända ner till L3 eler L4 beroende på vad läkaren bestämmer och jag förstår att vissa saker kommer jag kanske inte längre kunna göra sen..men jag undrar mer eller mindre vilka saker jag helt säkert inte kommer kunna göra sen o vad jag kommer kunna göra? pratar så klart om när jag väl läkt klart och om inga komplikationer uppstår..

Jag tränar väl mest pilates, styrketräning och springer..

Vilka rörelser kan man inte göra alls efter en steloperation?

Kram o glad påsk i efterskott!

2013-04-04 22:47:08
URL: http://italygirl.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback