Fina två dagar med Julia

I fredags efter jobbet tog jag tåget till Skövde för att se på en konsert som Julias skola hade! Det var så himla bra och det var världens bästa present att få gå på den. Julia dansade och sjöng som aldrig förr och man skulle aldrig kunna gissa att hon är stelopererad! Det är så synd att hon har så ont i sin rygg fortfarande efter två operationer.

Igår så skrev vi brev till våra läkare på morgonen, lite som ett tackbrev från oss. Det ska jag skicka imorgon! Därefter åkte vi in till stan och åt för att sedan möta upp Rebecka, en tjej med korsett! Mycket trevligt!

Därefter var det dags för mig att åka hem mot Göteborg igen. Det är alltid så himla kul att träffa Julia, så tack Julia för den fina presenten <3

Här har ni henne i egen hög person när hon sjunger och dansar:


KOMMENTARER

Kommentarer
Cajsa Lindahl

hejsan tjejer! hur är läget med er idag? :)

Svar: Jo tack det är fint, själv? :)
Skoliosbloggen

2013-03-24 12:02:27
URL: http://cjssong.blogg.se/
Sara

Vilken bra idé med breven!:)<3

Svar: Ja jag hoppas att dom blir glada :) <3
Skoliosbloggen

2013-03-24 17:35:59
URL: http://www.atthaskolios.blogg.se
Cajsa

Jo det är bra med mig. :)

2013-03-24 22:03:55
URL: http://cjssong.se
Julia

Åå vilken fin bild!! Så roligt att du kom <3 kram

2013-03-26 12:31:00
URL: http://www.skoliosflickan.blogg.se
Sofia

Är verkligen glad att du/ni skrev nu om att man kan vara stelopererad och ändå dansa (även om det bara var en parantes i inlägget). Jag korsettbehandlades i åtta år och stelopererades för två år sedan och har i princip inte dansat sedan dess...

Svar: Åh vad tråkigt att höra att du inte dansat på två år! Har du testat eller har det bara inte blivit så? :) Hoppas att du snart är ute och dansar som aldrig förr, kram!
Skoliosbloggen

2013-03-29 14:36:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback