Komplimang

Häromdagen när jag jobbade så stod jag inne i ett patientrum och fyllde på skåpen med diverse kläder osv. En äldre dam satt i sin säng lite längre bort och betraktade mig en bra stund. Efter en stund säger hon:
- Jag måste bara få säga en sak. Du är så fin, så fin och så rak i ryggen! 
Jag blev full i skratt när denna lilla damen gav mig en så fin komplimang, för det var något av det finaste hon kunde säga till mig! Jag tackade så mycket men sa att jag inte riktigt kunde ta åt mig äran för det då jag hade opererat ryggen så att min rygg var så rak ;) Den kommentaren kunde jag leva på resten av dagen, blev så glad över att för en gång skull få höra att man har fin hållning efter alla dessa år! 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh vad underbart det måste ha varit att få en sån kommentar! :D <3 Förstår att du kunde leva på den resten av dagen, hihihi <3 :D

Svar: Hihi ja :D <3
Skoliosbloggen

2013-06-27 09:21:08
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback