Hejsan

Förlåt för dåligt med inlägg här på bloggen. Har fullt upp med livet för tillfället hehe. Helgen började med att jag jobbade natt och sedan åkte jag till min pappa igår när jag gick av mitt pass på morgonen. Idag skulle det nämligen firas min lillebror som fyllde 16 så det har vart full rulle kan man väl säga. Imorgon börjar jag jobba på sjukhuset, det ska bli riktigt spännande. Har längtat efter det här så himla länge! 
 
För övrigt har det varit en dålig rygghelg. Det började med fredagen då jag skulle jobba kväll+natt. Kände av mitt stag (höll på att skriva högra stag men kom på att jag bara har ett kvar haha) hela kvällen precis som om det klämde mig. Svårt att förklara haha men det var lite som en svidande stickande känsla. På natten när jag halvsov mig igenom mitt jobbpass (och ja det var sovande natt haha) så kände jag hur ont jag hade varje gång jag lyfte mitt huvud när jag låg på mage eller bara rörde min högerarm. Tänkte att det skulle gå över tills på morgonen som det alltid brukar göra när jag har ont i ryggen, men icke det. Hade samma irriterande smärta under morgonen och även under resten av dagen. Idag har dock vart lite bättre men jag har fortfarande kännt av det. Men vad ska man göra, man kan inte alltid ha bra ryggdagar (om man bortser från att jag alltid har ont i mutt skulderblad haha). Nu kände jag att jag gjorde väldigt många paranteser i detta inlägg men det är fint, eller vad säger ni?

Vill förövrigt säga tack till er underbara läsare vänner på bloggen, ni förgyller mina dagar med kommentarer, sms, mejl och allt möjligt. Tack snälla ni!
 
En bild bör väl slängas in i inlägget för att fylla ut, så här får ni en bild dagen till ära (min lillebrors födelsedag) från min student vs min systers student med vår kära pappa och lillebror.
 
 
 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra

åh ska genast börja följa din nya blogg :)

Svar: Åh vad roligt vad glad jag blir :)
Skoliosbloggen

2013-06-09 23:38:08
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Anonym

Julia, tack för du gillade min insta bild. Har länkat er blogg som är grym på vår. kolla in här: http://kompakt.nu/2013/june/felicia-lankning.html# kram

2013-06-13 13:31:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback