Friskare rygg

Igår var jag på Nelly outlet i borås och köpte lite smått och gott. När jag var på väg till kassan hade någon slängt ur en bok som jag tittade lite närmare på. Friskare rygg hette den och kostade bara 50 kr. Perfekt! Läste igenom den lite igår kväll och den var väldigt bra med egenvårdsguider och diagnostikhjälp mm. Dom tar upp allt från ryggsjukdomar till hur man handskas med kronisk värk samt lite ergonomiska tips om hur man ska sitta/stå och bära osv. Det bästa tyckte jag var olika övningar osv som var anpassade till vart i ryggen men har ont.  Mycket bra bok och jag rekommenderar den till alla med ryggsmärtor! Tror dock inte boken är helt uppdaterad då vissa saker inte stämmer fullt ut med hur man behandlar idag. Exempelvis tar den upp att man opereras skolios med harrington stag vilket inte stämmer längre utan det var något man gjorde förr. Änd¨å tummen upp för denna boken. 

För er som är intresserade av att köpa den och som inte hänger i borås varje dag så finns den på Adlibris HÄR
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Åh ska beställa den så fort som möjligt! Tack för tipset bästa du! <3 :D

Svar: Tycker jag låter utmärkt! <3
Skoliosbloggen

2013-06-03 19:33:03
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback