oskönt

Idag lagom till eftermiddagsfikat på jobbet kom det som en blixt från klar himmel, skav från en skruv. Jag har mått bra under nästan hela sommaren, knappt känt av ryggen alls och nu kom det från ingenstans. Skav som jag kan beskriva som likvärdig med den smärta jag hade i höstas på andra sidan. Har känt det någon gång innan, så tråkigt när det kommer och förstör dagen. Jag hade glömt hur ont det kan göra, hur jobbigt det kan vara. Smärtan griper tag i hela mig och gör mig ledsen. Känner mig lurad av min egna kropp, sviken. 
/Nerbäddad och besviken Julia

Ps mer detaljerad info om skoliosträffen imorgon! 

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra

tack finaste <3

2013-07-18 21:32:38
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Julia

Hoppas det blir bättre<33 Önskar att jag kunde komma på skoliosträffen :(

Svar: Tack fina <3 Ja vad synd, men en annan gång :(
Skoliosbloggen

2013-07-19 18:30:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback