Inför skoliosträffen

Janna min kära Janna har bokat biljetter med mig från Göteborg till träffen den 27! Jag hoppas på att ännu fler droppar in med tiden fram tills dess :D Än så länge är det ca 10 stycken som sagt att de vill komma, men vi siktar på ännu fler :D Om ni vill komma skulle det vara jättekul om ni skrev ett meddelande till mig på facebook om ni har mig där med ert mobilnummer, eller mejla [email protected] om ni inte har mig på fb eller redan har mitt mobilnummer vill säga :) Jag ser fram emot den 27 då jag får träffa några av er som läser bloggen! :) 

KOMMENTARER

Kommentarer
janna

wooohoo:love::love::love:

2013-07-26 18:36:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback