Alltid kopplad till ryggen

Haha fick höra från min syster idag att någon hade frågat om henne genom en vän. Denna killen hade sagt, jaha du känner therese? Är det hon eller hennes syster som gjort något med ryggen? 
När man träffar gamla bekanta tex klasskompisar osv får man alltid frågan, hur är det med ryggen då? Eller är du du som opererat ryggen? 


Minns en gång strax efter min operation när det satt ett par killar och tjejer från min högstadieklass bakom mig i bussen (vill tillägga att vi aldrig pratar). Dom alla hade druckit lite och fick syn på mig och skulle fråga direkt om det var jag som hade opererat ryggen och frågade hur det gick och blabla haha. Jag blir lite full i skratt varje gång ;) 

Jag tror allt har att göra med att jag vart väldigt öppen med det, pratat om det, lagt upp bilder på facebook och instagram mm. Jag har inget emot att jag blir kopplad till ryggen i den benämningen haha i och med att jag själv skapat det. Dock tänker jag inte på det så ofta utan det blir lite som ett uppvaknande varje gång någon påminner mig om att jag opererat ryggen :) / Fluminlägg från en trött Julia

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback