Jag mår så bra

Som jag nämnde tidigare när jag var i indien så har jag inte längre ont i ryggen. Det är så skönt att det fortfarande håller i, det är nästan svårt att tro att det är sant! Jag hade inte så höga förväntningar på det hela när jag fortfarande hade ont efter operarationen, men sedan operationssmärtan har försvunnit har den smärtan gjort det med. Det är så skönt så jag kan inte sätta ord på det. Visst är ryggen inte smärtfri, men just den punkten som gjorde så ont har blivit helt bra, och det är det som räknas! 
 
Ibland när jag jobbar så får jag ont där jag fortfarande har ett stag kvar, men det är inget som jag bryr mig om. Den lilla smärtan jag har nu kommer jag att kunna leva med, lätt! Jag trodde aldrig att operationen skulle ge ett sånt här bra resultat! Jag är så glad att Rune valde att operera bort staget, trots att han inte var säker på vad problemet var. Om någon på skoliosenheten läser min blogg så tack tack tack för all hjälp och allt tålamod! Jag trodde aldrig att jag skulle få må så här bra! Skulle vilja tacka Rune tusen gånger om, och likaså Sara som hjälpt mig att boka besök på besök och vart tålmodig med alla telefonsamtal. Ett stort tack till all personal på Avd 16 också som två gånger tagit hand om en gnällig Julia. TACK <3
 

En bild från Indien. 

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra T

fina du! vad skönt att det har blivit bättre <3

Svar: Tack fina! Det är underbart skönt <3
Skoliosbloggen

2013-01-20 21:05:15
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
linda

Åh vad glad jag blev när jag läste det här!! det måste kännas riktigt underbart att må så bra! :D det förjtänar du verkligen vännen! du är en riktig kämpe!

Hoppas att du får en bra start på veckan!

kramar <3

Svar: Tack fina linda, vad glad jag blir <3 Många kramar
Skoliosbloggen

2013-01-21 07:12:01
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
beccis

Härligt !!

Svar: Verkligen :D
Skoliosbloggen

2013-01-21 11:00:13
♫♪ sandra T

vad roligt att du är med och tävlar julia! :) vinnaren kontaktas den 27 :)

2013-01-21 12:52:45
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Anonym

Åh vad skönt att allt har blivit så bra! Verkligen glad för din skull! :D <3

Svar: Tack så mycket Kristin :D Kram på dig <3
Skoliosbloggen

2013-01-21 20:57:27
Kristin

Ojdå, det råkade visst bli en anonym kommentar... ;)

2013-01-21 20:58:33
Alicia

Åå vad härligt julia! blir glad för din skull:)

Svar: Åh tack fina Alicia! :)
Skoliosbloggen

2013-01-21 23:23:43
URL: http://www.namnetblevalicia.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback