Video: Långpromenad två dagar efter operationen

Satt och kollade på alla mina bilder och filmer igår. Det var med ett leende på läpparna som jag kollade igenom detta, det får mig att minnas hur mycket jag faktiskt kämpade den där veckan på sjukhuset. Den videon jag tänkte visa er nu är ifrån min långpromenad två dagar efter operationen. Jag hade bestämt mig för att jag skulle gå till andra änden av den lååånga korridoren, och inget kunde stoppa mig! 
 
Jag är väldigt tacksam för att jag var så envis och kämpade. Det fick mig att må bättre i slutändan tror jag! Denna dagen tyckte jag att allt gick toppen och att jag skulle få åka hem på nolltid. Om jag bara hade vetat vilka problem jag skulle få senare med smärta, katetern osv.... 
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback