En video inför operation!

Hittade en video på Sahlgrenskas hemsida om hur det går till inför en operation osv. För er som ska opereras kan detta vara intressant att titta på tänkte jag. Detta är alltså hur det går till på Sahlgrenska, och inte just en rygg operation, men ja det är i princip samma sak inför de flesta operationer!  Glöm inte att kika i kategorin jag skapat just för er som ska opereras -----> "Ska du opereras? Kika här!"
 
Tyvärr går det inte att bädda in videon så ni får klicka er in på länken och scrolla till filmen längst ner på sidan :)
 
Klicka hääääääääääääääääääär
 
 
 
Nämen där var ju min narkossköterska! Detta var hon som satt vid min sida under de timmar jag opererades och vakade över mig och såg till att jag mådde bra under op. Hon var också den jag träffade på min inskrivning till operation nummer två. 
 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback