"Akta, hon har ju opererat sig!"

Hatar när folk ska försvara mig. Tro att jag är svag och inte är kapabel till någonting. Detta är lite liknande det jag skrev om min jobbsituation osv. Häromdan blev jag försvarad på detta sätt av min lärare i all välmening när jag skojknuffades med en i klassen. Jag hatar att bli försvarad med ryggen, vill inte att folk ska backa undan på grund av det. Jag hatar att använda det som ursäkt, för det är ju absolut inte vad det är! Jag använder aldrig min rygg som ursäkt om det verkligen inte behövs. 

Jag är inte ömtålig som en en porslinsprydnad, jag tål exakt lika mycket som alla andra. Jag kan lyfta, bära, knuffas och ja göra allt som alla andra, så kom aldrig och skyll på min rygg så länge det inte behövs på riktigt! 

KOMMENTARER

Kommentarer
Naddo

Håller precis med dig! Jag själv har korsett, och alla sitter och säger ska du nog göra det där? Och försiktigt nu osv. Förstår att alla bara menar väl, men jag kan göra precis allting som andra kan!

2013-03-03 18:03:22
URL: http://www.thebaseballs.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback