Tack till er alla för allt stöd!

Igår efter att jag lagt upp en bild på instagram och Facebook gick mobilen varm resten utav dagen. Kommentarer med peppande ord strömmade in genom Sms, Facebook, instagram och jag vet inte allt. TACK snälla ni för att ni stöttar mig så otroligt mycket, jag kan inte tacka er nog. Många av er är människor jag knappt känner men ändå finns ni där med era varma och omtänksamma kommentarer. Jag blir nästan lite tårögd. Ni är världens bästa! 
.
Vaknade upp till en kommentar här på bloggen nu. Man blir helt rörd av hur fina ni är mina läsare!
.
Fredrik
.
Hej igen Julia! 
.
Jag har kommenterat din blogg tidigare, och jag finner dig väldigt inspirerande. Jag läser till USK, 1½ år kvar. 
.Jag kan inte berätta med ord hur bra du är, hur stark du är, & dessutom hur jävla bra du ser ut! Så himla vacker! :blush:


KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Du är bäst vännen! <3

Svar: Tack snälla <3 Kram
Skoliosbloggen

2013-12-20 10:05:54
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback