Mot USA

Imorgon förmiddag åker jag till USA. Jag är så förväntansfull, tror att det kommer bli himla kul där! Ska hälsa på min kompis som jobbar som Au pair lite utanför washington. 
 
Idag har jag vart på jobbet hela dagen, men jag har inte jobbat. Jag åkte dit för att skriva ut min flygbiljett då jag inte har någon skrivare, men eftersom jag har världens bästa arbetskamrater så fastnade jag där. Jag satt och pratade i flera timmar med min kära kollega som har tagit sig an rollen som lite extra mamma åt mig. Hon vet om att mamma inte stöttat mig och vart med mig vid mina operationer, så hon sa till mig att hon skulle ta ledigt när jag opererar mig och vara med mig. Så himla snäll! Jag kommer att vara 20 år när jag opereras i April, men fortfarande känner jag mig som 7 år när man hamnar i sjukhussängen och mår kasst. Då är det skönt att ha någon vänlig själ hos sig som kan trösta mig när jag gråter över ingenting på uppvaket. För så är det, lipar som om jag aldrig vart med om något sorgligare. Jag gråter inte för att det gör ont, utan bara för att jag känner mig super ledsen på insidan utan att veta varför. Har hänt mig båda gångerna. Nu är det långt kvar tills dess, men det känns skönt att veta redan nu att jag har stödet, speciellt med tanke på att jag själv med min syster och inte längre har hela familjen hemma som kan hjälpa mig, laga mat mm. 
 
Jag har haft väldigt ont den senaste veckan, och det är dagar som dessa som jag faktiskt känner att april gärna får komma snabbt som attan. Andra dagar när jag mår bra funderar jag över vad jag ens har gett mig in på, det kanske kan bli bättre i ryggen trots allt. Eller? Nä, idag känner jag att jag och Rune har tagit rätt beslut. Jag kommer må så mycket bättre utan mina skruvar. 
 
Det var allt för mig denna afton. Ha det super och gott nytt år! Jag kommer att blogga igen den 7 Januari när jag kommit hem från det stora landet ;) 
Kram
 
 I somras tog vi farväl för ett år ifrån varandra. Imorgon drygt 6 månader senare ses vi igen! Kan knappt bärga mig!
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Hoppas att du får det fantastiskt i USA bästa Julia!! <3 och massor med kämparglöd till dig med ryggen! <3 Allt blir så bra så ska du se <3

Kärlek <3

Svar: Tack snälla Linda <3
Skoliosbloggen

2013-12-26 21:29:49
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
♫♪ sandra

åh inte alls avis på att du ska till usa haha! ha det så bra :)

2013-12-26 23:31:58
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback