En vecka

Nu är det bara en vecka kvar tills mitt besök på Sahlgrenska. Skönt, men jobbigt. Laddar upp, tänker och funderar. En kväll som denna gör sig dock ryggen påmind (Har jobbat) och då känner jag allt mer att jag inte bara kan ignorera det. Måste iallafall ta upp det med Rune, vill inte ha det såhär. Att det ska vara så oerhört jobbigt att belasta andra människor, jag hatar det. Mamma har påminnt mig ännu en gång- Jag blir aldrig nöjd, slutar aldrig att gnälla. Det gör mig ledsen, oerhört ledsen. Min högsta önskan vore att jag kunde få må bra, att få vara nöjd. Jag är nöjd, bara inte så nöjd som jag hade velat. Ska man tvinga sig själv att vara nöjd? Vad är isåfall att vara nöjd?
Jag vet inte. Jag vet ingenting, är bara så ledsen att jag känner som jag känner. 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

Du ska inte vara nöjd vännen! Och du "belastar inte någon" det är deras jobb att hjälpa dig! <3 Och du ska verkligen inte behöva leva med att du har så ont! Du måste säga till och jag håller tummarna för att det kan hjälpa dig! <3

Finns alltid här om du vill prata! <3 Själv ska jag på mitt första återbesök efter op nu på måndag. Känns också jobbigt för att jag får bara mer besvär :(
styrkekramar <3

Svar: Tack fina du! <3 Lycka till, det kommer gå bra <3
Skoliosbloggen

2013-12-13 06:17:50
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Kalle

Hej!

På neurogavan.se kan du just nu köpa digitala julkort att skicka till vänner på Facebook. Pengarna går till forskning och rehabilitering för de neurologiskt handikappade och sjuka. Kanske vill du skicka ett julkort? Eller blogga om neurogavan.se? Eller dela den här länken på Facebook så att fler får upp ögonen för julkorten:
http://www.neurogavan.se/

Det är ett finfint tillfälle att uppmärksamma bland annat skolios och förhoppningsvis se till att mer pengar skänks!

Allt gott!
Kalle

2013-12-13 10:37:16
URL: http://www.neurogavan.se/
♫♪ sandra - en musikblogg

ta inte åt dig av det din mamma säger, det är inte ditt fel att du har skolios. Du har all rätt att känna att det är jobbigt och få hjälp.

stor kram till dig <3

Svar: Tack underbara Sandra <3 Kram
Skoliosbloggen

2013-12-13 13:38:39
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Malin

Kämpa på! Kramar!

Svar: Tack snälla du! Kram
Skoliosbloggen

2013-12-15 23:09:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback