"Det märks inte på dig, inte alls"

Igår på jobbet kom vi in på onda ryggar och efter lite prat så berättade jag om min rygg för de somm jobbade md mig just då. De fick se bilder och känna på min utstickande skruv och de var mycket fascinerade över hur duktiga läkarna är på att fixa sånt här. Fick ju självklart frågan om hur det går för mig att lyfta så tungt som jag gör där, men jag sa att det går bra, för oftast gör det ju det. 
Dom sa att ja det märks ju ingenting på dig iallafall att du har opererat ryggen. De sa även att om jag hade klarat av att jobba på den avdelningen med min rygg kunde jag klara av vad som helst, för det är en av de tyngsta inom hela vården så det känns ju skönt! Skönt att de inte dömde mig för att inte göra ett lika bra jobb pga min rygg. 

KOMMENTARER

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback