Ont i ryggen och träffat Julia

Idag har jag jobbat ett 13 timmarspass som jag ofta gör när jag jobbar helg, samt 8 timmar igår efter skolan! Idag är tyvärr också första gången på väldigt väldigt länge som jag känner att jag har ont i ryggen (Nu bortser vi från ont i skulderbladet som jag har varje dag). Det är en sån sjukt jobbig smärta som jag bara haft den närmsta tiden efter mina operationer, främst den första operationen. Hoppas att det gått över imorn så jag kan ge gärnet på jobbet imorgon igen! 
 
Fick hälsa på min Finaste Julia Borg som tog en liten sväng i Göteborg idag. Jag var inne i stan med jobbet för att äta glass och köpa godis och timeade in Julia alldeles perfekt på centralen innan hennes tåg skulle ta henne hem till skövde igen! Så kul att få ses igen, även om det bara varade i en minut haha! Snart blir det pyjamasparty igen och då blir det grejer! 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

usch så tråkigt att läsa att du har så ont! :( Hoppas att det är bättre idag! :D

styrkekramar <3

2013-04-28 09:45:02
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Julia

Pyjamas party it is alltså!! <3

Svar: Absolut! <3
Skoliosbloggen

2013-04-29 22:57:16
URL: http://www.skoliosflickan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback