Biljetterna till Stockholm är bokade!

åh, inte långt kvar nu! Vi börjar bli riktigt nervösa nu. Vi pratade i telefon här om dagen och la fram lite förslag på vad vi skulle ha med när vi ska prata på sjukhuset. Det kommer bli bra, men riktigt nervösa är vi! 34 dagar kvar tills vi ses igen <3

 
Vi har fått schemat för dagen den 10 maj och vi har mellan 10-10:50. Så 50 minuter har vi alltså att fylla upp. Därefter ska jag åka till centralstationen och ta tåget hem igen och hoppas på att jag hinner till min bal! Kanske får ha med mig balklänningen i väskan eller vad säger ni? ;)
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
linda

det kmr att gå jätte bra ska du se! <3 :D Du får hålla utkik efter Håkan, haha ;) Håller tummarna för att du hinner till din bal också <3

Hoppas att du får en fin fredag!<3

Svar: Tack snälla, och det ska jag göra ;) Kram <3
Skoliosbloggen

2013-04-05 11:12:51
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
Linnea

Ta chansen och var med i ”veckans-blogg” du vinner en länkning i menyn och ett inlägg där det står lite om din blogg! Det ända du behöver göra är att skriva att du är med och en liten kortfattad text om dig och din blogg i en kommentar!
http://erne.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html#comment
Lycka till! ♥

amanda

Spännande!!! :)

2013-04-09 18:21:49
URL: http://amandaupair.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback