Skav

Är så sjukt trött så orkar inte skriva något väldigt inlägg idag haha! Ville bara säga att det är så sjukt jobbigt med mitt högra stag! I höjd med Bh bandet skaver staget inifrån varje gång jag har rört på armarna framför mig under dagen! Det är svårt att besrkiva annat än att det skaver på huden inifrån. Snälla låt detta bli bra!

Fick höra skräckscenario från min handledare när jag berättade att jag hade ont av staget. Det var inte jättevanligt men händer att patienter kommer in och får ta bort sina instrument i ryggen pga de har ont av dom. När jag nämnde min rygg sa hon ba ja, om du skulle behöva ta bort dom nu skulle du få gå med en korsett. (Eftersom fusionen inte läkt förns ett år). Haha kan ju säga att höll tyst om min rygg sen ;)-
 
 

KOMMENTARER

Kommentarer
Kristin

Åh, jag hoppas verkligen att det kommer ge sig utav sig sjävt. Altt för att du ska slippa göra om allt, fast tvärom! Hoppas det blir bra! :) <3

Anonym

Hoppas du mår bättre snart och att din rygg läker som den ska!! En annan sak vad menade du när du skrev fusionen i inlägget ovan ? ha de bäst:love:

Svar: Tack snälla! Hm med fusionen menar jag området man stelopererat. När man stelopererar lägger man i små små bensmulor som sedan läker ihop med ryggraden. Man kan nästan säga att alla de kotorna som är opererade smälter ihop. Därmed kommer dom efter ett år när läkningen är klar alltiv vara så, även om man tar bort stagen. Stagen finns där endast för att hålla ryggen rak medans fusionen läker! :) Kram på dig! <3
Skoliosbloggen

2012-09-05 01:40:26
Janna

Jag hoppas det blir bättre för dig :( inte ska du behöva känna så <3

Svar: Fina du <3
Skoliosbloggen

2012-09-05 11:52:39
URL: http://absolutjanna.blogg.se
mikaela

Jag har också sådant skav, och är livrädd att måsta plocka ut skruvar eller göra om operationen men jag tror att det tillhör läkningsprocessen, muskler, nerver och liknande som fortfarande inte vant sig...

Svar: Jag hoppas att det går över för oss båda!
Skoliosbloggen

2012-09-05 14:16:51


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback