På Vårdcentralen

Idag när jag var på vårdcentralen för att få lite medicin mot min bihåleinflammation så bad jag även läkaren kolla på det stället på ryggen där jag har ont. Han klämde och kände och sa till mig att ringa och boka en tid med min ortopedläkare. Han tyckte att det var viktigt att kolla upp eftersom jag har så ont och att man vill utesluta att det inte håller på att bli infekterat osv. Han tyckte också att jag skulle tala om att jag faktiskt äter oxycontin ibland eftersom han tyckte att man verkligen inte ska göra det efter så lång tid. 

Känns skönt att han tog mig på allvar. Imorn ska pappa ringa och prata med någon på ortopedmottagningen och se om jag kan få en tid. Känns skönt att få kolla upp det iallafall. Fyfasen vad ont jag haft idag. Helst äter jag inte mina oxycontin för man blir rent ut sagt hög på dom tabletterna, men idag har jag vart tvungen att ta en. Kommer svettas och vara yr i tre dagar men vad ska man göra. 

KOMMENTARER

Kommentarer
mikaela

Låter klokt att du kollar upp det! För mig var det mest troligt inflammation , efter 6 mån kan man äta inflammationshämmande, och det hjälpte! Lycka till! Kram!

Svar: Okej vad bra! Hoppas att det är något liknande för mig också! :)
Skoliosbloggen

2012-09-25 07:59:10
linda

sv: åh tack så jätte mycket Julia! <3 hihihi ja visst gör det :D är så otroligt glad! :D <3

men hur är det med dig egentligen vännen?? <3 usch krya på dig! och jag hoppas verkligen att det blir bättre med smärtan från stagen <3 du förtjänar så mycket bättre finis!! <3

kramar <3

Svar: Förstår det :D Jo det funkar ju men det är inte så roligt att ha så ont :( Tack snälla <3
Skoliosbloggen

2012-09-25 11:50:52
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback