Ischias

Har fått tillbaka min ischias som jag hade om ni minns nästan varje dag innan operationen. Trodde den var borta för alltid men tyvärr inte. 

Men, eftersom jag gick med sjukgymnasten en dag på praktiken vet jag ett flertal övningar som man kan göra för ischias. Vilken tur att man lägger sånt på minnet ;) En av övningarna är dock samma övning som jag gjort varje dag i en månad nu så vet inte om det verkligen hjälper mot den där stackars nerven. Jaja jag får hoppas att det går över snart :)

KOMMENTARER

Kommentarer
Emma

Har typ ingen känsel på en del av låret ibland för mina byxor klämmer på en nerv..
Så då är det alltså den nerven som jag brukar ha ont i?

Svar: Jadu det låter inte riktigt som just den nerven! Om du tappar känseln av byxorna låter det mer som en annan nerv :) ischias nerven gör ont från ländryggen, hugger i skinkan och ner längs baksidan av benet :)
Skoliosbloggen

2012-09-16 14:58:50
URL: http://emmalj.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback