Det går bättre nu

I början av min praktikperiod kunde jag knappt stå när jag kom hem, så ont i ryggen hade jag. Jag låg i min säng och vilade tills jag skulle sova. Nu är det mycket bättre, jag får lite ont, men inte alls som innan. Jag tror att man måste vänja sig vid att stå upp så mycket om dagarna. Även smärtan vid vänster skulderblad har försvunnit. Tror att den beror på en av övningarna jag fick av sjukgymnasten, för varje gång jag gör just den övningen har jag fått ont igen och det sitter i i typ 2 veckor. 

Jag har också tänkt på hur mitt ärr ser ut. Det är väldigt blekt nu så jag tror inte att jag behöver tejpa det när jag åker till Indien. Får se hur jag gör men det skulle vara skönt att slippa! Tejpen släpper bara när man är varm och svettig iallafall haha!




KOMMENTARER

Kommentarer
linda

åh vad glad jag blir när jag läser att det är bättre! <3 måste kännas så bra vännen!! <3

vad fint ärret är! <3

kramar <3

Svar: Tack snälla <3
Skoliosbloggen

2012-09-11 14:25:52
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se
♫♪ sandra T

vad fint det läkt :)

Svar: Tack! :)
Skoliosbloggen

2012-09-11 16:26:44
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Emma

Hur länge ska du praktisera?

Jag tror jag ska opereras vecka 40, är dock inte säker. JAG HOPPAS IALLAFALL. :)

Svar: Det här är tyvärr min sista vecka :( Gud vad kul! Jag håller alla tummar för dig att du får opereras då! Du kan alltid mejla/skriva här/skriva på fb om det är något du undrar över eller vill prata om, kram!
Skoliosbloggen

2012-09-11 16:44:47
URL: http://dimmigt.devote.se
ellen

Hur kommer det sej att ni ska till Indien, det är väl inget vanligt land man åker till..eller? Haha

Svar: Haha jadu! Det hela började med att jag och tre klasskompisar ville göra ett annorlunda projektarbete, något inom volontärarbete. På den vägen blev det och vips var en resa till indien bokad :D
Skoliosbloggen

2012-09-11 16:59:58
URL: http://duumbass.blogg.se
Frida

Vilket fint ärr du har! mitt är alldeles rosa lila har du några tips för att det ska bli finare? :-)

Svar: Tack! Mitt är också lite rosa/lila men syns inte på bilden på grund av hur ljuset faller, men det har blekt sig riktigt fint iallafall! :) Mitt tips är nog att tejpa ärret, även om du inte är i solen. Jag har hört att det läker bättre då! Sen hörde jag även från en sjuksköterska att man kunde massera ärret, men jag vet inte om det stämmer ;) Jag har också hört att det finns någon kräm som bleker ärr, det kan du ju kolla upp om du vill :)Kram!
Skoliosbloggen

2012-09-12 09:59:36
ellen

sv: åh, gud va kul :D hur länge ska ni vara där?

Svar: Ja himla kul :D I två veckor :)
Skoliosbloggen

2012-09-13 00:26:01
URL: http://duumbass.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback