Vinnarna!

Nu har jag äntligen haft tid att skriva ner vinnarna! Ursäkta att det har dröjt lite! Det har varit väldigt kul att ni velat vara med, och jag önskar att alla kunde vinna, men tyvärr är det ju bara tre vinnare, och dessa tre lyckliga är:


första pris: Malin
Andra pris: Emma Van den Akker
Tredje pris: Sanna
 
Ett stort grattis till er! 
 
Ni som vunnit, mejla [email protected] med era kontaktuppgifter (Namn och adress) så att jag kan skicka era vinster! Använd samma mejl som ni lämnade i tävlingskommentaren så att jag kan se att det är rätt person :)

KOMMENTARER

Kommentarer
♫♪ sandra T

grattis till dom :)

2012-10-16 23:14:49
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Emma

oj, tack så mycket :D

2012-10-17 19:35:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback