Veckans läsare: Sabina

 
Hej!
 

Jag heter Sabina, är 24år och bor i lilla Smedjebacken som ligger i Dalarna. Jag som person är väldigt glad och trevlig tjej som ägnar mycket tid i stallet där jag trivs enormt mycket. Jag har alltid varit en sport intresserad tjej som har hållt på med många sporter som bl.a. Fotboll, innebandy
volleyboll, handboll osv men nu ligger all tid till själva ridningen och min egna häst. Men som dom flesta kanske inte vet är att jag har skolios. När jag fick reda på att jag hade just
skolios var jag ca 7-8 år gammal då min skolläkare misstänkte att jag hade detta och skickade mig vidare till en läkare för röntgen och mkt riktigt hade jag skolios. Under dom här
ca 17-18år jag har vetat att jag har detta är det inget som har "stoppat" mig för att jag har en rygg som är sne. Jag lever precis som alla andra människor som inte har skolios. Många läkare har sakt att ridningen är 
väldigt bra för dom som har skolios då man är "tvungen" att sitta rakt och stärka upp ryggmusklerna. Hur många grader jag har på min rygg kommer jag faktiskt inte ihåg då min "sista" röntgen var året 2005 och då 
hade ryggen blivit "bättre". Men har gått vid en sjukgymnast för att träna upp en del muskler då jag är starkare på en sida av ryggen.

För er som vill besöka min blogg kan göra det på denna blogg : smebacksflikka.blogg.se
Jag bloggar ganska mycket men lite mer läsare och kommentarer kanske gör mig lite mer sugen på att blogga ännu mer! Besök min blogg iallafall! <3

Min mejl: [email protected]
 
Vill du också bli veckans läsare? Mejla [email protected]

KOMMENTARER

Kommentarer
Sabina

Oj, nu är jag uppe på er sida! Jätte kul och redan fått lite kommentarer =)

Svar: Vad roligt! :)
Skoliosbloggen

2012-10-18 18:11:27
URL: http://smebacksflikka.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback